Jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi? W jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego ? Jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami? Jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych
?
Na te i inne pytania odpowiedzą Wam specjaliści i naukowcy z Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, czy IT4L!
Posiadając ogromne doświadczenie w branży, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie uruchomiła nowy kierunek – Towaroznawstwo i marketing żywności. Studia obejmują zagadnienia z zakresu właściwości użytkowych surowców przemysłu spożywczego oraz gotowych produktów, procesów w produkcji żywności i zarządzania jakością żywności w powiązaniu z analizą potrzeb konsumentów i ich segmentacją
. W programie studiów znajdują się przedmioty dotyczące wdrażania nowych produktów na rynek oraz obrotu gotowymi produktami.
W tym roku kandydaci będą mogli również rozpocząć naukę na kierunku Food Science: Technology and Nutrition (kierunek prowadzony po angielsku).
Rejestracja kandydatów: https://lnkd.in/e3fAYqCY
O specjalistach i naukowcach dowiesz się na: www.innotech4life.pl
#foodscience #nutrition #foodmarketing #foodsafety #foodtechnology #marketing #technology
