Jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi? W jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego 🍱? Jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami? Jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych 🍰?

Na te i inne pytania odpowiedzą Wam specjaliści i naukowcy z Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, czy IT4L!

Posiadając ogromne doświadczenie w branży, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie uruchomiła nowy kierunek – 🆕 Towaroznawstwo i marketing żywności. Studia obejmują zagadnienia z zakresu właściwości użytkowych surowców przemysłu spożywczego oraz gotowych produktów, procesów w produkcji żywności i zarządzania jakością żywności w powiązaniu z analizą potrzeb konsumentów i ich segmentacją 📊. W programie studiów znajdują się przedmioty dotyczące wdrażania nowych produktów na rynek oraz obrotu gotowymi produktami.

W tym roku kandydaci będą mogli również rozpocząć naukę na kierunku 🆕 Food Science: Technology and Nutrition (kierunek prowadzony po angielsku).

➡️ Rejestracja kandydatówhttps://lnkd.in/e3fAYqCY
➡️ O specjalistach i naukowcach dowiesz się na: www.innotech4life.pl

#foodscience #nutrition #foodmarketing #foodsafety #foodtechnology #marketing #technology

Nowe kierunki na SGGW

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *